back on track

Det här är nog första gången jag tar en så otroligt lång bloggpaus. På nästan fem år. Men jag behövde andas lite och tänka på annat och inte vara så digital hela tiden. Sen känns det extra kul att starta om med bloggen, lite på nytt här i Stockholm. I Skrivandes stund sitter jag i nya lägenheten. Från balkongen ser vi globen och skymtar vattnet. Kan inte fatta vilken tur jag och syrran haft som fick denna finfina bostad så snabbt. *Tacksam till tusen* Känner mig redan som hemma. Väggarna är vita och det är ljust och fräscht. Så vad händer i veckan? M A S S O R. Imorgon är det frukost med Erik och så börjar jag mitt masterprogram i kommunikation på Södertörns Högskola (JAAAA JAG KOM IN!!!) På onsdag har jag två modeevent, på fredag är det tjejmiddag hos Sofie och på lördag har vi en "flytta in" drink med ca 12 vänner. Det blir en spännande och hektisk vecka och jag skall försöka blogga så mycket som möjligt:) Vii hörs imorgon finisar<3
 
This is probably the first time ever I take such an long blog break. In nearly five years. But I needed to breathe a and think about other things and not be so digital all the time. Then it is especially exciting to restart the blog now here in Stockholm. When I`m writing this I´m sitting in the new apartment. From the balcony I see the famous globe-arena and the looming water. Can not believe how lucky my sister have been *So grateful* I already feel at home. The walls are white and there is light. So what happens this week? A lot. Tomorrow I have breakfast with Erik and then I start my master's in communication at Södertörn University (YES I CAME IN !!!) On Wednesday I have two fashion event, on Friday a girl dinner with Sofie and on Saturday we have drink with about 12 friends in our new apt. A great one and I hope you will have one to<3
 
Outfit: Dress/Caractere, Klocka/Atom Milano, Ring/M925 Design, Örhängen/Svenska Smycken

Kommentera här: