min morgon

Imorse var jag uppe med tuppen eftersom jag hade ett tidigt morgonmöte med Michan från e-magasinet LyxTaverna Brillo. Innan mötet strosade jag runt i Gamla Stan och fick till några riktigt fina bilder på den vackra arkitekturen från 1600-1700-talet. Blir alltid lika häpen och förundrad när jag strosar där..en helt magisk del av Stockholm. Har bokat bord för mysig middag där på torsdag för att uppleva just den stadsdelen lite mer. Men åter till mötet. Jag har två roliga grejer på G som jag tyvärr inte kan avslöja ännu, men jag kan säga att det har med blogg, mode och shopping att göra. Stay Tuned! 
 
This morning I was up early because I had an early morning meeting with Michan from the e-magazine Lyx at Taverna Brillo. Before the meeting, I was strolling around the Old Town in Stockholm and got some really nice pictures of the beautiful architecture from the 1600-1700's. I always get`s amazed and astonished when I stroll there..en quite magical part of Stockholm. Booked a table on a restaurant there on Thursday in order to spend even more time in that particular district. But back to the meeting. I have two things going on but unfortunately I can not tell you anything yet, but I can say that it has to do with blogging, fashion and shopping. Stay Tuned!

Kommentera här: