här är jag

Nej jag har inte gått under jorden eller dött. Jag har bara en ovanligt lång bloggpaus och det är första gången på länge som jag har det under mina 5 år som bloggare. Just nu har jag en manisk jobbperiod framför mig (och bakom mig) men kommer komma igång ordentligt med bloggandet i höst då mitt liv kommer att se väldigt annorlunda ut. Känner inte att jag orkat eller haft inspirationen den senaste tiden. Har istället blivit serieberoende. Under de här tiden då jag inte bloggat har jag istället tittat på både Game of Thrones (ca 50 timmars tittande) och i skrivandes stund, Downton Abbey (ungefär 50 timmar det med). Alldeles för mycket TV-tittande, I know! Min hjärna har krympt och jag har börjat prata överklass-britt-snobb-engelska med mina skypekompisar på andra sidan jorden. Men TV-serier är som godis. Man kan inte sluta tugga i sig avsnitt efter avsnitt.   
 
Den här bilden är förresten tagen i mammas och pappas nya segelbåt. Skepp ohoj säger jag!
 
Outfit: Tischa/Abercrombie and fitch, Shorts/Champion, Skor/Calvin Klein, Solisar/Gucci

Kommentera här: