snart i min blogg

Här komme lite bilder från den senaste veckan som jag inte hunnit blogga om ännu. Först ut ser ni en bild från Specsavers härliga event där årets glasögonbärare korades. 
 
Here comes some pictures from last week that I did`nt blog about yet. Picture no. 1 is from  Specsavers nice event where the winner of the best bespectladed of the year were crowned. 
Förra veckan var det äntligen dags för nya höstslingor. Giselle gjorde gästspel hos salong Min syster och jag på Östermalm. Är nu som en ny människa:)
 
Last week my hairdresser Giselle added some new highlights to my hair. The result was stunning:)
Sofie hade mysig tjejmiddag i fredags<3
 
Sofie invited us for b-day-dinner<3
Och så var jag på Isabella Löwengrips och Pingis Hadenius event i Lindex Showroom där de  presenterade samarbetet mellan Lindex och Löwengrip Care and Color. Kommer blogga mer om allting snart!
 
I was on Isabella Löwengrips even in lindex Showroom where they presented the collaboration between Lindex and Löwengrip Care and Colour. Will soon blog about this!

Kommentera här: