restaurang premiär

I fredags gick jag och Judith på invigningen av restaurang The Barns gästspel på stora teaterns uteservering. Alltså restaurang The Barn levererar mat hela sommaren till stora teaterns uteservering. Det bjöds på rosè och grillat kött med smakrika tillbehör. Vädret var inte jättekul så då var det extra trevligt att gå på uteserverings-premiär. Om det är någonting jag saknar så är det värmen från Asien. Om det är någonting jag njuter av när jag är tillbaka i swedenland (älskar Jonas Hallbergs som kom på att kalla Sverige för Swedenland) så är det maten, och speciellt grillmat som jag saknat, så det var ett extra plus i kanten till The Barn som valde att servera BBQ. Om ni vill gå och testa den goda maten så ligger stället precis innan avenyn i götet. 
 
Min outfit: Schal/Hong Kong, Byxor/HM, Väska/Topshop

This summer restaurant The Barn will serve food to Stora teaterns outdoor dining area, and last Friday I went there with Judith to test the concept. It was wonderfully delicious.

My outfit: Scarf/Hong Kong, Pants/HM, Bag/Topshop

1 Julia:

skriven

Låter som en riktig toppeknväll det!

Kram på dig=)

Svar: Det var det:))
Angelica Hellgren

Kommentera här: