15 frågor

Här kommer en lista med bra frågor av Sandra Beijer :)
3 saker jag ser fram emot
→ att min första delkurs på denna master snart är slut
→ att jag skall på vernissage och barrunda på torsdag
→ att jag skall unna mig massage på onsdag

3 saker jag fasar för
→ att jag inte skall klara studierna. 
→ att allt inte alls blir som jag tänker mig
→ att jorden nu lever på övertid

3 saker jag gillar
→ tryffel
→ mina vänner
→ att jag planerar och fullföljer saker

3 saker jag inte gillar
→ halvfabrikat
→ serien Hem till gården
→ när folk inte lyssnar

3 saker jag vill
→ börja med regelbunden dans
→ studera några månader utomlands igen
→ hålla mer tal och föredrag

3 saker jag borde
→ plugga mer
→ träna mer
→ lära mig att argumentera 

3 saker jag kan
→ arrangera en fest
→ starta ett nytt liv var som helst i världen
→ vara systematiskt trevlig  

3 saker jag inte kan
→ köra bil
→ schack
→ bli brunett igen

3 saker jag har på hjärnan
→ den här låten med Sam Sparro
→ "Hur skall det här gå egentligen?"
→ "vad händer till våren..?"

3 saker jag pratar om ofta
→ mitt nya liv i Stockholm
→ skolan
→ Hong Kong

3 saker jag önskar mig
→ egen lägenhet
→ ett jobb som jag kommer trivas med
→ en ursnygg svart väska i skinn

3 saker jag blir lugn av
→ att ha något stort att se fram emot
→ att blogga
→ att vara hemma och tända rökelse, lyssna på lounge och dricka rödvin

3 saker jag blir stressad av
→ att komma försent
→ när det blir för mycket krav
→ NRJ radio station

3 saker jag ska göra i helgen
→ transkribera en intervju
→ träffa Sofie
→ dansa kizomba

3 saker jag gjort den senaste veckan
→ ätit pulled pork med Erik och Maria 
→ tränat på Nordic Wellness 
→ läst en tråkig text av Stuart Hall

Kommentera här: