vernissage

I torsdags var vi på inte mindre än tre utställningar, jag, syrran och ett gäng internationella studenter från min klass. Vi började på salong "Min syster och jag", där fotograf Oskar Ohlson  ställde ut vackra, analoga fotografier. Vi fortsatte till Bukowskis som hade vintageutställning där massor av vintagekläder från Chanel, Dior mm. ställdes ut. Sen gick vi till Galleri Bergman GBK där vi tittade på utställning av Lars Rylander och där åkte äntligen min kamera fram. Kommer ni ihåg att jag alltid brukade gå på Galleri Bergman i Karlstad? Jag brukade fotografera vissa av hans utställningar där och det fick jag även göra i torsdags. Efter gallerirundan gick vi till konstbaren och kvällen toppades med ett glas på Riche. En riktigt bra torsdagskväll med konstnärliga förtecken:)
 
Last Thursday I was on three exhibitions with my sister and international students from my class. We started at the salon "My sister and I," where photographer Oskar Ohlson showed his beautiful protographs. We continued to Bukowskis where it was a vintage exhibition with lots of vintage clothes from Chanel, Dior mm. Then we went to Gallery Bergman GBK where we watched the exhibition of Lars Rylander. After the gallery tour we went to "Konstbaren" and the evening ended with a glass on bar Riche. A really good Thursday evening:)

Kommentera här: